Kopyalanan Yazıya Otomatik Kaynak Linki Eklemek

Blogunuzda paylaştığınız içeriklerin çalınmasını bir nebze korumak mı istiyor sunuz ? O zaman kopyala yapıştır ile içerikleriniz çalındığında size de bir katkısı olsun hiç değilse. Bir kişi gelip sitenizden bir yazı kopyaladığı zaman otomatik olarak içeriğin sonuna "Kaynak Linki: -hangi url'den çalmışsa o link buraya gelir-" şeklinde kopyalamış olur. Ve bu kopyaladığının paylaştığı zaman görmezse hem size backlink gelmiş olur hemde kullanıcılar paylaşımın gerçek sahibini görmüş olacaktır.
koyalanan_yazıya_otomatik_kaynak_linki_web_mecmuası


Bu Ne Demek Oluyor ? 

Sitenizdeki kopyalanan yazıların sonuna Kaynak Linki (Yani sitenizin linkini) ekliyor. Mesela ben girdim sitenize , bir yazı kopyaladım ve olduğu gibi siteme yapıştırdım . Çaldım yani . Ama bu kod sayesinde kopyaladığım yazıya kaynak linkiniz eklendiği için benim sitemde sizin linkiniz yani kaynak linki görünecek . Umarım mantığını anlamışsınızdır . Bir çok arkadaşın işine yarayacağını düşünüyorum . Bu arada kod bize ait değildir . 

Kodlar



Kodu Nereye Ekleyeceğim ? 

Kodu , sitenizde <head> </head> etiketleri arasına ekleyiniz .

Dikkat Etseniz İyi Olur 

Eğer sitenizde kod paylaşıyorsanız kodları doğru dürüst kopyalayamıyor . Mesela ben bloggerda denedim ve kodların kopyalanamadığını gördüm . O yüzden ilk önce kod paylaşıyorsanız kodların kopyalanıp kopyalanmadığını bir deneyin derim . 
Daha yeni Daha eski